loading...
پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )
ائمه معصومین
آخرین ارسال های انجمن
yalda solimani بازدید : 144 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)
 پناه بردن به امام حسين

 

سيد بزرگوار جناب آقاي سيد محمد جعفر نقل مي‏کند: يک سال به همراه مرحوم والده به کربلا مشرف شدم، والده سخت مريض شد، مريضي مادرم چهل روز ادامه داشت و به خاطر مداواي آن مقروض شدم. در اين چند روز هيچ کمکي از اطراف به من نشد، به ناچار به حرم مطهر امام حسين عليه‏السلام رفتم و بالاي سر حضرت ايستادم و عرض کردم: آقا جان! شما که جريان حقير را مي‏دانيد، پس به داد.....ادامه مطلب

پناه بردن به امام حسين

 

سيد بزرگوار جناب آقاي سيد محمد جعفر نقل مي‏کند: يک سال به همراه مرحوم والده به کربلا مشرف شدم، والده سخت مريض شد، مريضي مادرم چهل روز ادامه داشت و به خاطر مداواي آن مقروض شدم. در اين چند روز هيچ کمکي از اطراف به من نشد، به ناچار به حرم مطهر امام حسين عليه‏السلام رفتم و بالاي سر حضرت ايستادم و عرض کردم: آقا جان! شما که جريان حقير را مي‏دانيد، پس به داد من برسيد. 

 

42.jpg

 

وقتي از حرم آقا خارج شدم پس از اين که چند قدم راه رفتم مرحوم آيةالله آقا ميرزا محمد تقي شيرازي (اعلي الله مقامه) به من رسيد و گفت: شما از طرف ميرزا سفارش شده‏ايد که هر چه نياز داريد به شما بدهم. به او گفتم: تا چه اندازه مي‏توانيد مرا کمک کنيد؟

مرحوم شيرازي گفت: هر چقدر که احتياج داريد مشخص کنيد، آن‏گاه ايشان مقدار زيادي پول به من دادند و قرضي که داشتم ادا کردم و تا زماني که در کربلا بودم تمام مخارج و بدهي‏هاي من داده شد. ( داستان‏هاي شگفت. )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فعالیت داشتن در فضای مجازی و پاک ماندن در آن ' تقوای دو چندان میخواهد. یادمان نرود گاهی با گناه به اندازه ی یک لایک فاصله داریم... یادمان نرود فضای مجازی هم "محضر خداست " نکند که شرمنده باشیم، امان از لحظه ی غفلت که فقط خدا شاهد است و بس...! گاهی روی مانیتور بچسبانیم "ورود شیطان ممنوع " مراقب دستی که کلیک میکند، چشمی که میبیند و گوشی که میشنود باشیم... و بدانیم و آگاه باشیم که خدا هم یک کاربر "همیشه آنلاین "است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • آموزش کاشت ناخن
  • افزایش قد
  • سررسید 95,چاپ سررسید 95
  • آموزش سئو
  • چسب و سرامیک استخری
  • کانکس
  • لوازم جانبی موبایل
  • دانلود فیلم
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • مشاوره آنلاین
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • ورزش ووشو
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما اهل کدام استان هستید
    صفحات جداگانه
  • موتور جستجوی فارسی
  • تو ، عشق دوم مني ! (شهید بابايي)
  • بايد خدمت كرد (شهید صیاد شیرازی)
  • آخرین پرواز ، پرواز به سوی خدا
  • آخرين درس پدر(شهید صیاد شیرازی)
  • ملاقات در عرفات (شهید بابايي)
  • شهید مهدی باکری که بود ؟
  • زندگینامه شهید دكتر مصطفي چمران
  • لباس بسيجي ( شهید باکری )
  • مردي مثل مصطفي (شهید چمران)
  • کجاست آقاي شهردار (شهید باکری)
  • شير مي آورد (شهید چمران)
  • خاطره ای از شهید مهدی باکری
  • اشك و بوسه (شهید چمران)
  • پزشك مسيحي
  • چند خاطره از شهید همت
  • عملیات کربلای 6
  • عملیات ظفر 7 (نامنظم)
  • عملیات کربلای 7
  • عملیات نصر 3
  • عملیات کربلای1
  • عملیات نصر 2
  • عمليات كربلاي 2
  • عملیات نصر4
  • عملیات نصر5
  • عملیات نصر 6
  • عمليات نصر(هويزه)
  • عملیات فتح 4
  • عمليات توكل
  • عمليات بيت المقدس
  • عمليات در محور كرخه - دزفول
  • عمليات حسين بن علي
  • عملیات نصر 9
  • عمليات رمضان
  • عملیات بیت المقدس 4
  • عمليات مسلم بن عقيل
  • عملیات بیت المقدس3
  • عملیات ظفر 3 (ایذایی)
  • عملیات بیت المقدس2
  • عمليات‌ والفجر6
  • عملیات قدس 1
  • عمليات‌ والفجر5
  • عملیات قدس 4
  • عملیات والفجر 3
  • عملیات قدس 3
  • عملیات والفجر ۲
  • عمليات‌ قدس‌2
  • عمليات محرم
  • عمليات‌ ظفر 4 (نامنظم)
  • عملیات والفجر 1
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1560
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,548
  • بازدید ماه : 6,204
  • بازدید سال : 40,493
  • بازدید کلی : 285,372
  • کدهای اختصاصی
    طراحی آشپزخانه صنعتی ترانزیت پتروشیمی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پشتیبانی